menusearch
amarafzar.ir
مژده به علاقمندان یادگیری مرور سیستماتیک و متاآنالیز؛ امکان ثبت نام گروهی در دوره 41 فراهم گردید مژده به علاقمندان یادگیری مرور سیستماتیک و متاآنالیز؛ امکان ثبت نام گروهی در دوره 41 فراهم گردید بدنبال درخواستهای مکرّر علاقمندان، بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ها و گرایشهای مختلف، دو تغییر در دوره فرا روی مرور سیستماتیک و متاآنالیز (دوره چهل و یکم)، ایجاد گردید. برای مطلع شدن از این دو تغییر مهم، با ما همراه شوید ...... یکشنبه بیست و چهارم آذر ۹۸ مژده به تمام علاقمندان؛ چهل و یکمین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، بزودی آغاز میگردد مژده به تمام علاقمندان؛ چهل و یکمین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، بزودی آغاز میگردد بدنبال درخواستها و پیگیریهای مکرّر علاقمندان به مطالعات پژوهشی ثانویه، بخصوص مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز (فراتحلیل)، چهل و یکمین دوره جامع (صفر تا صد) طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، از روز پنجشنبه 28 آذر ماه در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آغاز میگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید........ چهارشنبه ششم آذر ۹۸ نظرسنجی از پژوهشگران فعال در عرصه مطالعات حیوانی: آیا با برگزاری دوره آموزشی جامع برای مرورهای سیستماتیک و متاآنالیز مطالعات حیوانی، موافقید؟ نظرسنجی از پژوهشگران فعال در عرصه مطالعات حیوانی: آیا با برگزاری دوره آموزشی جامع برای مرورهای سیستماتیک و متاآنالیز مطالعات حیوانی، موافقید؟ بدنبال انتشار یک مقاله در این سایت که به دلایل استقبال از مرورهای سیستماتیک و متاآنالیز مطالعات تجربی حیوانی، توسط ژورنالها، اشاره نمودم. یک وبینار رایگان برای آشنایی با مقالات این عرصه برگزار گردید.
حال با ما همراه شوید تا با شرکت در نظرسنجی پیرامون برگزاری دوره آموزشی پیشگفت، در گروه پیشتازان این عرصه باشید.......
پنج شنبه بیست و سوم آبان ۹۸
مژده به علاقمندان؛ پنجمین دوره آموزشی محاسبه حجم نمونه و توان در مطالعات پژوهشی برگزار میگردد مژده به علاقمندان؛ پنجمین دوره آموزشی محاسبه حجم نمونه و توان در مطالعات پژوهشی برگزار میگردد پیرو درخواستهای مکرّر و متعدد طیفهای مختلفی از علاقمندان، متخصصین، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ... در حیطه ها و رشته های مختلف علمی، خوشوقتم که به اطلاع برسانم، «پنجمین دوره آموزشی جامع روشهای نمونه گیری، محاسبه حجم نمونه و توان در مطالعات پژوهشی» از 13 آذر ماه سال 1398، آغاز خواهد گردید. این دوره علاوه بر بروز رسانی مباحث نسبت به دوره های قبلی، یک مبحث بسیار مهم نیز به آن اضافه شده است. با من همراه شوید تا اطلاعات تکمیلی در باره این دوره دریافت نمایید....! دوشنبه بیستم آبان ۹۸ آیا میدانید چرا انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی پژوهشگران ایرانی، با سیر نزولی مواجه شده است؟ آیا میدانید چرا انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی پژوهشگران ایرانی، با سیر نزولی مواجه شده است؟ در این مقاله بسیار مهم و کاربردی، قصد دارم به دلایل مهم سیر نزولی وضعیت انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی پژوهشگران ایرانی، بپردازم تا از خلال آن شما فراگیران و علاقمندان بتوانید مسیر درست و مناسب را برای از بین بردن این سیکل معیوب پیدا نمایید. با من همراه شوید ...!!! جمعه دهم آبان ۹۸
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.